MENU
Horarios
Instalaciones
Actividades
Actividades Infantiles
COVID19

Gimnás ca nostra

Actividades

Gimnás ca nostra

Actividades

STEP

L'Step és una activitat física variant de l'aeròbic que consisteix en la realització duna seqüència dexercicis sobre un esglaó, anomenat step. Principalment sassocia amb beneficis cardiovasculars i musculars, encara que gràcies a les pujades i baixades que es realitzen sobre l'step, també se li atribueix la millora de la resistència aeròbica, la força física i la flexibilitat corporal. A més daltres efectes, com la millora en la coordinació, lestímul de la memòria i de la concentració.

Spinning

Spinning és un exercici aeròbic i cardiovascular que es realitza sobre una bicicleta estàtica i en el qual es treballa en amb el ritme de la música. La seva finalitat principal és perdre pes i la tonificació dels músculs, a més de millorar la força i la resistència. És un exercici apte per a totes les edats i fins i tot es pot fer, encara que de manera moderada, durant l'embaràs.

Cross Training

El Cross Training és un tipus d'entrenament en el qual es realitzen diversos exercicis de diferents disciplines (halterofília, atletisme i gimnàstica, entre d'altres) a llarg termini amb l'objectiu d'augmentar la condició física general. Durant la seva execució s'intenta augmentar la funcionalitat dels músculs per repetir els moviments en la vida diària.

Pilates

El Pilates és un mètode d'exercici i moviment físic dissenyat per estirar, enfortir i equilibrar el cos. Amb la pràctica sistemàtica d'exercicis específics juntament amb els patrons de respiració, Pilates ha demostrat tenir un valor incalculable no només per a les persones que volen mantenir la seva condició física, sinó també com un important complement a la pràctica esportiva i rehabilitació física de tot tipus.

Zumba

La Zumba és una disciplina esportiva que s'imparteix en classes dirigides en la qual es realitzen exercicis aeròbics a l'ritme de música llatina (merengue, samba, reggaeton, cumbia i salsa) amb la finalitat de perdre pes de forma divertida i millorar l'estat d'ànim dels esportistes.

Tonifiación

La Tonificació ajuda a conservar i millorar la condició física, aconseguint un estat físic òptim mitjançant exercicis de tonificació, manteniment, equilibri, coordinació ... Els objectius d'aquesta gimnàstica de manteniment són millorar la condició física global, les qualitats físiques bàsiques, l'agilitat, coordinació , mobilitat articular, força i resistència muscular, reduir l'estrès i divertir i socialitzar.

Running

El Running és una pràctica esportiva que té com a objectiu recórrer certa distància en un temps concret. Per tant, la velocitat i la resistència són importants per a aquests esportistes. L'objectiu de tot runner no és només fer esport i estar en bona forma sinó que, sobretot, es busca assolir marques i aconseguir reptes. Per aquest motiu, els runners formen part de competicions esportives com curses o maratons.

Functional Training

El Funcional Training és un programa d'entrenament físic intens que combina activitat aeròbica i treball muscular mitjançant l'aixecament de peses a el ritme de la música. Són sessions dirigides, divertides i motivadores, en què es enforteix el sistema cardiovascular i la gran majoria dels músculs de el cos. La senzillesa dels exercicis, la intensitat elevada i el poc temps de descans que es fa entre els grups musculars faciliten que s'aconsegueixin resultats evidents ràpidament.

Taekwondo

El Taekwondo és un art marcial d'origen coreà que ha estat instruït en la civilització asiàtica durant segles. Amb el temps es va anar transformant en un modern esport, en una forma o mètode de bloquejar cops, expulsar i colpejar sense armes. El Taekwondo d'avui s'ha desenvolupat no només com un dels mètodes més efectius en defensa personal sense arma, sinó en un art, un esport emocionant i un excel·lent exercici per mantenir-se en bones condicions físiques.

MOBILITY & CORE

Mobility & Core es una actividad colectiva en la cual se combinan ejercicios de movilidad, flexibilidad, elasticidad, coordinación y equilibrio con ejercicios abdominales.

La flexibilidad es una de las cualidades físicas que se suele dejar en segundo plano y es fundamental trabajarla  para mantener un buen nivel de condición física.

Además en estas clases añadimos ejercicios de CORE.

Esta es una palabra inglesa que significa núcleo. Deportivamente hablando la palabra “core” se refiere a los músculos centrales de nuestro cuerpo: abdominales, glúteos, lumbares

Tener la zona central de nuestro cuerpo fuertecorrige la postura, proporciona equilibrio, estabilidad y ayuda a mejorar la forma y la eficiencia al correr.

TAEBOX

El Taebox se basa en un trabajo cardiovascular, de coordinación, equilibrio y resistencia muscular, inspirado en el entrenamiento funcional y en técnicas de artes marciales (boxeo, taekwondo,…)

Siempre sin contacto físico.

FIT-COMBAT

El Fit Combat es una técnica de entrenamiento que combina las artes marciales a través de una coreografía.

Esta clase es altamente beneficiosa, no solo por los resultados que produce en el cuerpo, sino por las ventas psicológicas que trae consigo.

  • Proporciona mayor flexibilidad.
  • Fortalece los grupos musculares.
  • Estimula a la concentración y memoria.
  • Aumenta la capacidad de coordinación.
  • Emplea ambas partes del cerebro, por lo que podrás sacar a flote tu área creativa y coordinada.
  • Es una clase 100% activa, donde no hay tiempo para el cansancio.